Thursday, July 1, 2010

terima kasih

hai kengkawan korang sihat ke? aku ? aku dah sihat cikit kot coz ari ni aku dah try wat sesikit my tugasan yang telah terbengkalai sejak beberapa ari lalu . sebenarnya aku nak ucapkan terima kasih kat kawan aku ni coz dier banyak tolong aku dalam segala jenis masalah yang aku hadapi walaupun dier ni agak2 pepoyo sikit but sebenarnye dier ok cuma kena tahan la dengan prangai dier yer la aku dah kawan dgn dier hampir lima tahun so aku tau la perangai dier cam ner . dier selalu hadir sewaktu aku dalam kesusahan dan dier jugak yang banyak bagi semangat kat aku .terima kasih bebanyak yer my friends susah nak dapat kawan mcm dier ok la kau nak mencau kan diri aku yang sememangnyer nak balik ni esok aku nak continue my tugasan lagi . ok babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment