Sunday, July 4, 2010

bergadoh dgn seseorang

hai tentawan , hurmmmm ari ni agak2 penat la coz aku bru jer balik dari kelas td kat dalam kelas td kitorang ader la wat discussion group sume dah la kena speak in english adoiiiiiiiiiiii pening deh kepalak gueh , eh aku tercakap bahase ape ni ? ahhhhhhh abaikan jer la , hurmmmm bebalik jer aku trus membutakan diri aku yang sememangnyer tengah kepenatan ni td planning nak kemas bilik hurmmmm x jd la nampak gayenyeer. sedar dari tido kul 6 ptg aku trus gi cafe , balik jer dari cafe aku trus gi dobi untuk basuh baju aku yang berlambak (orang rajin la katakan ) pastu aku kemas la bilik ape yang patut then aku trime msj dr balaks adeks angkat aku elok2 aku x hangat jd hangin jawab nyer ye la mana tak nyer dier tanyer benda yang x sepatutnyer aku ape lagi timing trus naik maaaa kalo dah timing dah naik ayat2 cinta aku pun kluar la ape lg , aku bg ayat kaw2 punyer sampai dier x bleh nak jawab . dah tu dier trus tak anta msj maybe kredit dier dah abis or dah kehabisan idea . x cukup dgn tu aku pun mengamuk sakan la dengan my adik angkat kesian budak tu , aku pun kesian gak tapi sape plak nak kesian kan kat aku ? pasal balaks dier punyer angkara dier yang kena marah nasib ko la afi . sori ye akak x niat nak marah ko tp akak sakit ati coz balak ko tu tak paham paham bahasa pulak so bagi untuk memahamkan bahasa yang biasa digunakan akak harus buat sesuatu untuk mengajar dier erti kesabaran dan kemaafan serta fikir secara matang sikit .

No comments:

Post a Comment