Sunday, July 25, 2010

pagi yang bosan

hai tentawan korang sihat ke? aku ? alhamdulilah sihat sangat hurmmm pg tad aku gi jumpa my pegawai coz ader kerja ckit sebenarnya x sangka la pulak bleh berborak panjang plak dgn dier hurmmm dier ok la understanding & kalo kena gaya bleh jd kawan . hurmmmm sebenarnya aku jarang berborak dgn mana mana staff kat tmpat aku blajar ni bukan ape sebenarnya aku x pndai bergaul dgn diorang hanya sorang dua jer yang boleh aku kategorikan sebagai bleh diajak borak la tapi sekarng ni dier dah x kerja kat sini coz dier pindah kerja kat negeri sembilan lepas dier pindah tu aku langsung x berhubung dgn dier hurmmm mungkin dier sibuk kot dier pun ader blog & kerana aku baik dgn dier la dier ajar aku cam ne nak wat blog & sebagainya . sebenarnya tadi aku nak print my tugasan but tergendala coz library digunakan. sebenarnya aku x mengganggu pun but aku rasa cam x selesa plak bila ader reramai kat situ .esok la kot aku gi print ala print tu pun just sekejap jer x der la smpai berjam jam .

No comments:

Post a Comment