Tuesday, July 13, 2010

second & third kursus

hai tentawan korang chat ke? aku ? alhamdulilah sihat . hari ni & esok merupakan hari kedua dan esok last kusus wuaaarrrggghhhh cepat la abis kursus ni pening nyer kepala . kursus ari ni & esok dikendalikan oleh motivator dari luar . sape ye? ala dengar dengar citer mamat motivator ini banyak kali keluar kat TV agak agak korang sape ye ? uishhh Datuk Dr Fadzilah Kamsah ke? eh bukan la, dengar dengar criter mamat motivator ni muda lagi . korang nak tau ke sape? ok ok ok yer la aku nak criter la ni .... wow best giler bila attent kursus tu x rugi ape2 pun .

sebenarnya mamat motivator yang dimaksudkan ialah Encik Azzam Sabtu wow memng best dan happening giler la rerasanyer cam tak cukup plak attent kursus slama dua ari ni . dalam kursus tu aku banyak belajar tentang komunikasi , penggunaan otak kiri & kanan , tips2 nak tau sama ada somebody tu suka kat kita or X , aktiviti nyer pun best x boring x ngantok aku jarang puji sesuatu perkara tu best tapi kursus kali ni memang best giler & akan jadi kenangan aku smpai bebila . sape x attent kursus ni memang rugi abis .

slalunya bila ader kursus or ceramah ape2 aku just attent & dengar ceramah & kekadang tu sampai tertido pun ader tapi kali ni mata yang mengantok pun memang xkan jadi ngantok nyer . hah ! kalo korang nak tau motivasi yang dikendalikan oelh Encik Azzam Sabtu ni best ker tak cuba la attent mana2 kursus yang di kendalikan oleh dier . & korang akan rasa sendiri sama ader happening @ tak , tapi bagi aku kursus yang aku attent kali ni memng best & happening giler .

No comments:

Post a Comment