Friday, July 30, 2010

BENGANG

hai tentawan slamat tengahari sume ? ari ni aku bengang la coz pagi tadi ader jamuan kat second klas aku . yer la aku as a student kat dalam klas tu memang la aku patut attent . but ader pulak la dua makhluk beruk yang datang tanpa diundang pergi buat muka tak malu makan kat situ ok la aku boleh trime last last tu dier boleh plak nak perli aku mulenyer aku diam lagi lepas dier menghina my second klas depan cikgu aku aper lagi terkluar la ayat cinta .

aku : wei korang ni dah la tak sedar diri datang sini makan tak di jemput , lepas tu boleh pulak nak hina hina klas ni kotor la tak cantik la kalo ko cakap dengan aku x per la aku bleh trime lagi ni tak, ko boleh pulak cakap depan cikgu macam tu ko x sedar ke? sekotor kotor klas ni la ko makan kat sini tadi tau . sedar la diri tu sikit menumpang makan kat sini .

terdiam terus diorang , lepas tu konon boleh pulak nak wat lawak dengan cikgu .
mamat beruk: cikgu saya balik dulu yer
cikgu : haaaaa pergilah balik SEKARANG .

padan muka .

No comments:

Post a Comment