Tuesday, July 27, 2010

pergi merayap

hai kengkawan selamat tengahari sume , korang dah makan ke? aku? aku just brekfes tadi jer then smpai ke petang kang la baru aku makan tu pun kalo aku ader mood untuk makan but aku harus makan gak walaupun sikit coz sejak dua tiga menjak ni aku selalu study malam coz yer la kena la jadi rajin sikit nak exam dah nak dekat kalo TAK huhuhhhhhhhhh jangan harap la aku nak merajinkan diri untuk menelaah buku yang ader . hurmmmm pepagi tadi aku gi merayap kat library ceh kekonon nyer nak gi print my tugasan laaaaa ................... hampeh tu library plak x bukak eeeeeeeeeee harus aku naik angin hurmmmmmmmm soooo masa nak gi library tu aku terserempak dengan si MPH ( sebenarnye bukan terserempak tapi aku sengaja menterserampakkan diri aku kat depan dier , sebenarnya dari jauh lagi aku dah nampak kelibat dier soooo sesambil aku nak gi print sengaja la aku ambik jalan jauh untuk sampai ke library )


dier nampak aku cehhhhh kekononyer dier nak tarik perhatian aku yang memang sengaja wat wat tak nampak akan kehadiran dier kat situ, dier wat wat la nyanyi lagu , tapi sedap jugak la suara dier but aku tak pasti la dier nyanyi lagu aper . sebenarnye kan dah dua ari aku kempunan nak minum air tin yang dijual kat depan sana tu but mesin air tu rosak tu la yang wat aku terkilan sangat hurmmmmm nak minum jugak uwarggghhhh hampeh tu .

aku gi my second klas coz nak ambik air sejuk tengah syok2 berborak & sesambil aku makan mee goreng yang aku tapau dari cafe pagi tadi tetiba jer pegawai aku masuk maunyer tak terkezut aku dah la aku tengah makan masa tu nasib baik la aku tak tercekik kalo x ................ INNALILLAWAINNAHIRROJIUN uishhh kesian aku nasib baik la mamat tu tak cakap aper2 sebenarnyer namapak dier macam kalut semacam jer dalam erti kata lain dier banyak kerja yang harus dibuat kesian gak aku tengok mamat ni but nak wat cam ne coz itu memang kerja dier hurmmmmm ok la aku nak blah,babaiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment