Friday, July 2, 2010

sakit perut

hai kengkawan selamt tengari sume , okrang sihat ke ? dah lunch? dah gi solat jumaat ke ? ari ni aku x der mood sangat la coz my perut ni sakit sangat dari pagi tadi tak baik baik sampai sekarang . dah la gegatal kat badan aku ni masih lagi berleluasa timbul pulak sakit perut ni hurnmmm esok & ari ahad pulak ader kelas nampak gaya nyer minggu ni aku x der la nak rehat sangat yer la mane tak nyer orang lain ari sabtu & ahad sesedap membuta , tapi aku ? kena gi kelas hurmmmm kalo x fikirkan kecerahan masa depan aku yang bakal aku kecapi insya allah tak berapa lama lagi , harus aku malas nak gi kelas hujung2 minggu cam ni . harap harap kesakitan perut aku ni akan sembuh la menjelang esok coz tak sanggup aku tahan sakit perut cam ni .

No comments:

Post a Comment