Wednesday, July 7, 2010

MPH masuk my klas

hai korang selamt tengahari sume , sori la coz aku dah beberapa ari tak letak entry baru kat sini . bukan nya x nak letak but aku sibuk la kelbelakangan ni coz sibuk dengan my tugasan but alhamdulilah my tugasan siap jugak akhirnya x sia sia aku bertungkus lumus beberapa ari ni . hurmmmm pg tadi aku tgh dok syok2 scan my kom tetiba telinga aku terdengar bunyi sliding door kelas aku dibukak dari luar .

aku pun toleh la ke belakang jeng jeng jeng rupenyer si MPH masuk kat klas aku hurmmmm dah lama tak jumpa dier rindu rasanyer ehhhhhh gatal nye aku heheheheh . tapi td aku x layan dier pun coz aku tau kalo aku layan dioer confirm confirm nanati kerja aku terbengkalai sori la awak saya bukan sombong but ader kerja nak disiapkan memang la awak tengok masa tu namapak saya cam melepak jer but memang saya ader kerja but ape ape hal pun my com mesti kena scan dulu nanti lembab pulak la my com nanti . mesri awk fikir saya sombong & x nak kawan dgn awak kan? tapi tu sume x betul saya memang betul2 banyak kerja saya harap awak faham yer . aku sebenarnye rindu nak berborak dengan dier but time yang dier datang x kena pada masa nyer dalam erti kata lain masa yang x sesuai la . ( SAYA RINDU NAK BERBORAK DENGAN AWAK)

No comments:

Post a Comment