Sunday, July 11, 2010

diorang nak bertolak ke langkawi

hai tawan tawan slamat mlam sume, ape khabar ? sihat ke? ari ni group yang akan pergi ke langkawi akan bertolak pada jam 12 tgh mlm ni . aku rasa sedih sangat coz tak dapat ikut dapat ikut uwaaaaaa , kebanyakannya group yang pergi ni terdiri daripada kawan kawan aku aduh! alangkah boringnyer diri ini semasa ketiadaan mereka nanti .

tu la ari tu my cikgu nak masukkan nama , aku plak yang tolak coz masa tu my tugasan berlambak sangat nak tak nak aku terpaksa la tolak dengan ati yang berat . sebenarnya sebelum aku tulis entry ni aku ader jumpa afi tapi dier cam nak tak nak jer layan coz agaknyer dier terasa ati kot dengan kata kata aku petang tadi , wa;aupun mulut aku ni agak celupar tapi ape yang aku cakap tu demi kebaikan dier jugak sebab aku jelas nampak sikap sebenar balak dier yang berperangai ala ala cam bagus tapi sebenarnye tak bagus sangat pun tapi der ni tak nampak sebab sayang yang terlampau . walaupun aku agak berkecil ati dengan prangai si afi ni tapi aku just pendam sebab aku sayang sangat dier aku x nak pasal hal ni hubungan aku dgn afi renggang . tapi kalo dier nak lepas jugak dari aku " terpaksa aku turutkan , anggap ini suatu pengajaran di dalam persahabatan " eh ! termenyanyi pulak aku hehehe , rasa sedih yang bersarang di dalam dada aku tolak ke tepi lalu aku menghantar msj slamat jalan kepada dier .smoga slamat smpai ke destinasi yang dituju.

No comments:

Post a Comment