Wednesday, July 28, 2010

membelasah

hai selamat malam sume kepada para blogger dan para reader juga silent reader sekelian , ari ni aku nak criter pasal ''membelasah'' knape yang kuat sering membelasah yang lemah ? korang pernah fikir tak perkara ni ? kekadang aku pun pelik knape orang yang berkuasa sikit suka menunjukkan lagaknyer yang sememang nyer terjadi apabila mereka mempunyai POWER la kekononnyer . Bagi aku kalo kita ader banyak power sekalipun lebih baik kita jangan menunjukkan sebab salah satunya kita akan jadi bongkak coz perasan yang orang takot dengan kita , tapi yang sebenarnye tanpa disedari orang meluat A.K.A menyampah kat kita tu yang kita tak tau , sebenarnya sekarang ni aku banyak belajar daripada sekeliling aku tu yang aku dapat kesimpulan kalo kita kaya kita ada kuasa yang seelok elok nya kita jangan bongkak sebab kalo kita tak bongkak orang lagi akan saspek kita A.K.A respek kita . Bagi aku lebih baik aku raih kepercayaan orang daripada buat orang takut dengan kita . betul x?

No comments:

Post a Comment