Wednesday, July 21, 2010

pergi kilinik

hai tawan tawan , korang sihat ke? aku ? kurang sihat la arini coz pg tadi aku baru jer gi klinik kat bangi . sebab ape? sebab penyakit gatal gatal yang kat badan aku ni la x mau ilang . so bagi mengubati kegatalan yang memang sedia ada ni aku pun memaksakan diri aku yang memang sedia malas ni untuk gi klinik . fuh lega .... nasib baik la ari ni just tiga orang jer yang gi hospital dan yang paling menyenangkan ati yang memang sedia x der mood ni tiga2 pelajar termasuk aku sume nyer just gi klinik bangi jer so xder masalah utk balik awal memang tu la yang aku nanti nanti kan .

kitorang balik pun dah hampir kul 10.30 pg aku pun cecepat masuk kelas aku coz my perut aku dah nak berkeroncong tahap shuffle dah ni nasib aku baik coz aku sempat tapau nasi lemak kat cafe pagi tadi . so dgn nasi lemak ni la aku wat cover utk lunch nati coz bese nyer wktu lunch aku jarng mkn coz sememangnyer aku mals nak gi cafe tu wktu tengahari .


so bagi mengelakkan keboringan yang sedang melanda mood aku ni aku pun wat la ape2 yang patut utk menghilangkannya . aku dok melepak kat dlm klas aku ni smpai ptg .pada petang nyer pulak aku terkezut coz nmpak my admire jln laju semcam jer dgn muka yang agak agak garang nasib baik la dier tak masuk kelas aku . aik ! dier melencong ke surau (kebetulan pulak kelas aku tu mmg berdepan dgn surau ) so senang la kalo aku nak skodeng or ape2 . " mamat ni nak solat ke? eh , tapi asal belom masuk lg. dgn perasaan ingin tahu yang membuak buka aku pun dok skodeng di sebalik sliding door kelas aku , aku bernasib baik sebab pintu ni hanya pandang sehala jer .

tapi aku x dapt nak tgk my admire tu orang lain pulak yang aku nampak ish bengang tul la , aku just nampak si MPH jer alamak......... mamat ni rupenyer hurmmm x per la aku skodeng dua dua skali bukan nyer diorang tau pun hehehehe . dah lama jugak aku x berborak dgn mamat MPH ni bukan ape aku kecik ati dgn dier yer la bg aku kalo dier nak kawan dgn aku kawan la bebetul ni x kekadang dier wat aku ni macam dier plak yang agak2 x kenal aku tu yang membuatkan aku bengang tahap badak sumbu tu .

tgh syok2 aku skodeng si MPH alamk dier dah abis berborak la pulak menggelabah aku beredar dr sliding door tu sebelum aku skodeng diorang sempat jugak aku tutup lampu kelas aku coz memudahkan kerja kerja menskodeng orang . hurmmmm mamat MPH ni dah lalu dpn kelas aku maknanyer dier dah masuk ofis dier la tu , elok jer aku nak balik arrrggghhh hampir hampir aku menjerit coz terkejut dgn bangkai tikus yang dah kering kat betul betul dpn pintu klas aku . hampeh betul la sape pulak la yang punyer kerja ni . hurmmm nasib aku baik coz kebetulan kakak cleaner lalu kat situ then aku cecepat mintak dier buang . sesambil tu aku berborak la dgn kakak cleaner tu tetiba ..................... hah ! buat ape tu ? hampir hilang semangat aku coz dgn sergahan si MPH hampeh tul mamat ni aku ingtkan dier dah balik ofis ehhhh lupa plak aku ofis dier kan kat blakang kelas aku jer so dier x der masalah la nak merayap kemana jer yang dier suka ,ni la kali pertama aku tgk muka dier setelah sekian lama x jumpa . hurmmmm mamat ni still mcm tu jugak x brubah dier sebenarnyer ok tau tapi disebabkan prngai dier yang membuatkan orang susah nak faham . so jadi la dier seperti TU heheheh ok la aku nak gi solat ni bababaiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment