Sunday, August 1, 2010

holiday

hai slamat malam sume , korang sihat ke ? hurmmm tadi aku ada klas kat --- sebenarnye aku malas la nak gi coz yer la dah last tutorial besenyer memang x der ape2 la yang menarik, but aku harus pergi sebab ape ? sebab ari ni kena submit my tugasan dan ader presentation la pulak hurmmmm so far ok la kot aku malas nak fikir sangat coz benda dah lepas . lepas tu bersambung pulak klas untuk replacement sampai la ke petang, masa kat dalam klas aku x der plak rasa kebulur but bila melangkah jer kluar dari klas tu . my perut dah berkeroncong tahap shuffle la pulak confirm2 la mintak diisi kan? almaklumla sebelum gi klas tadi aku just makan sandwich sardin jer mana la tahan my perut ni .



sebenarnya aku dah tak sabar nak balik ke kampung coz dah hampir beberapa bulan aku tak balik sebenarnya bukan nyer interested mana pun coz ati aku memang nak balik aku rindu nak jumpa anak anak buah aku yang paling rindu skali kat my anak buah dalam gambar kat dalam blog ni hurmmm dengar2 criter dier dah boleh jalan mesti terkedek2 hihihi maklum la budak2 memang la macam tu mana ada budak boleh jalan trus normal kalo ada budak yang macam tu harus aku terperanjat .



dalam jam 4.30 ptg aku smpai ke hostel sebelum tu sempat lagi aku singgah beli megi goreng coz tak tahan dengan my perut yang dah berentak tahap shuffle ni harus diisi dengan segera kalo TIDAK harus aku akan diserang sakit perut sepanjang hari uuuuhhhhh tak sanggup aku . lepas jer aku melantakkan perut aku yang sememang nyer lapar. Aper lagi, perut dah kenyang buat ''taik mata'' la jawapnyer coz penat sangat la pulak, seriously kalo setiap kali lepas klas di --- aku semamngnyer akan buat ''taik mata'' coz maklum la dekat sana kan tarikan wayarless internet kan kuat sampai boleh mengakibatkan something kat otak kita contohnyer sakit kepala yang teruk , perut jadi lapar dll .



hurmmmm jam 8 malam my abg datang jemput aku kat hostel yeyeyeyeye balik , aku sebenarnyer boring giler terperap jer kat my hostel tu bukan aku tak boleh nak kluar but aku malas kalo fikirkan bab BAJET yer la cuba korang bayangkan kalo nak kluar tu mesti akan abis duit paling cekhai pun tambang teksi mesti nak kena ader lepas tu kalo nak gi melepak kat WARTA tu ( shopping kompleks ) mesti nak minum la pastu mesti nak mencekik punyer buat abis duit jer sebab tu la aku rela terperap kat dalam my hostel tu daripada merayap tak tentu arah menghabiskan duit jer , student macam aku ni duit penting sangat .



ye ye ye tau ok ok la balik kepada main topic tadi k , sebenarnya ari ni bermulanya aku cuti selama beberapa hari, agak agak lama jugak la cuti kali ni (utk tahun ni) sebenarnya aku bengang dengan tentawan kat sana tu , ape ? bengang pasal ape? hurmmmmm dalam entry sebelum2 ni aku dah criter dah kalo korang nak tau pasal ape sila baca entry sebelum ni k.
hurmmm ok la aku sebenarnye blogwalking dari umah abang aku kat pandan indah ni.

No comments:

Post a Comment