Monday, August 9, 2010

kursus yang boring

hai tentawan ........ korang sihat ke ? hopefully korang sihat sihat belaka ekkkk kalo x sihat x reti reti lagi ke korang nak gi klinik hahah hurmmmmm boringnyer kursus hari ni aku rasa mcm nak tido jer kat dalam dwn td dah la BM they all berterabur , almaklum la yang bg ceramah tu chinese, bese la tu soooo ptg ni aku decide x nak masuk dwn coz kpala aku dah tak leh nak masuk ape yg diorang ckp soooo bg mengelakkan dari dilanda migrane yg melampau lebih baik la aku memblahkan diri aku dr situ secepat mngkin huhu .

esok aku ader exam sooo tu la salah satu punca yang membuatkan aku x leh nak focus ape yang they all cramahkan , tghari tu pulak aku kena anta jadual exam yg telah diamanah kan oleh member aku utk serahkan pada incharge bhagian kenderaan , sebenarnye aku mlas nak gi anta but bila difikirkan balik esok aku ader exam soooooooo nak atau tak terpaksa la aku gi anta jugak. cari punyer cari mamat yg incharge bahagian ni pulak gi kursus adoyaiiiii maunyer x menggelabah aku nasib baik la mamat tu just kursus kat tmpat yang sma gak kalo tidakkkkkk harus aku menangis , yer la wlaupun aku ni x brapa pndai sngt tp aku akan cuba yang terbaik utk diri aku .

hurmmmm fikir punyer fikir aku pun wat decide tuk letak jer jadual exam kat bawah pintu bilik ofis dier nanti pepandai la aku bgtau dier pasal jadual tu . hurmmmm alhamdulilah akhirnyer aku dpt jugak la selesaikan prkara hari ni wlaupun byk dugaan but aku still bleh atasi . aku cukup salute dgn mamat ni , sebab ape? kalo bab wat kerja dier memang tip top memang bagus dan mudah dibawa bincang .ok la korang doa doa kan aku tau ............. thanks

No comments:

Post a Comment