Sunday, August 8, 2010

study

hai tentawan slamat ptg sume korang sihat ke? aku? bleh la coz lusa dah nak exam cam hampeh jer aku rasa , yer ar mane tak nyer asyik study jer naik pening kepala aku kalo x kerana kecerahan masa depan harus aku x rajin study .

sebenarnya aku bru balik dri my kampung semalam uishhh penat siot mujur la abang aku anta awal kalo x harus aku penat smpai ari ni , alamak ! esok ader cramah lagi uishhhh malasnyer nak gi hurmmmm nasib baik la sehari jer smapi ptg pulak tu harus aku bosan esok coz dalam erti kata lain aku x suka dgr ceramah tapi motivator tu hensem or pandai buat lawak tu aku suka coz x ngantok . sebenarnye dalam aku tulis entry ni sesambil tu aku study tapi curi masa utk tulis entry ni , sebenarnye aku takot nak hadapi exam ni tapi kalo aku takot cam ner pun aku musti kena attend gak exam tu . ok la sebenarnye aku x der mood ni coz my kepala dah tepu rasenyer sekarng ni . cau cin cauuuuu

No comments:

Post a Comment