Tuesday, August 10, 2010

hepi besday & good luck

jam 5 pagi

tut tuttttt tut tutttttt

answers: hello
aku : happy birthday to u , happy birthday to u happy birthday to my prince happy birthday to u , smoga panjang umo & murah rezki , birthday yang ke - 30 tahun , dah dapat jodoh blom ni ?

MP: thanks , ingt jgk my birthday ye ? blom dpt jodoh lagi

aku : mesti la , saya stiap tahun ingat your birthday tau

MP : ye saya tau

lepas tu kitorang bersembang tukar tukar criter oooooo rupanye dier kat melaka pergi jenguk kakak dier kat hospital yang baru jer melahirkan seorang baby yang comel lagi cute , tahniah!

aku: pak ngah nyer bila lagi nak dapat baby comel ?

MP : hurmmmm lambat lagi la jawabnyer sape la nak kat kita ni ( ayat pasrah la kekononyer)

aku : ye ke ? ish ish ish kesiannnnnn , tak nak cari memang la , hurmmm ok la ni mesti penat kan ? bye

klikkk ( talian diputuskan dgn sengaja)

Dan ari ni jugak aku ader exam kat Shah Alam , susah siot soalan nyer adoyaiiii tapi aku boleh la jawab rasanyer . ok la aku penat la ari ni coz esok dah nak pose jab gi aku nak gi surau mesti ader solat terawih malam ni hurmmmm ok la aku cau dulu babaiiiiii

No comments:

Post a Comment