Monday, August 2, 2010

aku punyer criter

hai hai hai slamat malam sume , korang sihat ke? aku? sihat alhamdulilah still macam smalam aku masih kat umah my abang di pandan indah , hurmmm ari aku ader study sikit ,aku tengok tv aku makan & makan almaklum la pepagi my abang & his wife kluar gi kerja soooooooo umah ini ana yang punyer hahahahahahah ok ok la knaper aku cam malas jer nak study ekkkkk ? huishhhh aku tak boleh memalas coz ini untuk masa depan aku jugak , ya allah ! jahatnyer aku orang dah bagi peluang weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii study study study jangan bazirkan masa nanti kau akan menyesal oooooooooo TIDAK aku tak nak menyesal lagi soooooooooo cyaiyok chaiyok .

tadi aku call my step sis borak punyer borak terkeluarla pasal si MPH hurmmmm maybe mamat tu tak tau yang aku hilang slama beberapa hari dia fikir aku attend kursus yang sememangnya tengah berjalan di tempat aku blajar sekarng ni , uuhhhh boring siot kursus kursus kursus kalo kena motivator tu best tak pe kalo yang macam hampeh cam no ?lu pikir la sendiri , sebenarnye aku rindu nak borak dengan si MPH but dier tu pepoyo skit A.K.A sombong sket tu yang membuatkan aku menjauhkan diri yang sememangnyer jauh ni dari dier, kekadang dier masuk gak klas aku kekonon dier bebuat la acah acah check kebersihan yang sememangnyer sentiasa bersih kat dalam klas tu.

hurmmmm esok aku dah nak balik my kampung, hah! ape dier? sape anta? uishhhh my abang la anta tak kan la aku balik naik teksi kot uishhh tak nak aku , hurmmm yer la sekarang ni kan driver teksi bukannyer boleh percaya yang pakai kopiah tu pun tak semestinyer baik soooooooo dalam erti kata lain my family tak bagi aku naik kenderaan awam sensorang .hurmmm ok la sebenarnyer aku ader kerja nak buat ni nanti aku post entry baru k babaiiiiii cau cin cau .

No comments:

Post a Comment