Wednesday, June 30, 2010

aku rasa pelik

hai kengkawan korang sihat ke? aku ? aku kurang sihat la ari ni coz aku rasa cam nak marah jer kat orang orang yang tak bertanggunjwab coz sesuka ati diorang jer menghentam orang lain . sejak dari semalam dan pagi tadi aku ader la ter open salah satu laman web sosial connection ni kan , aku pelik la kenapa kalo orang lain x nak terima ko tu sbg kawan ko nak memarah pulak , bagi aku sesuka ati dier la nak kawan dgn ko or tak yang ko gi memaki orang tu kat dalam laman web connection tu apasal ? kan x pasal pasal orang yang terkena maki tu terbaca aper yang ko tulis , kalo aku jadi orang tu pun sure la aku marah coz kiter x tau sebab ape orang tu tak nak trime kiter ni jadi kawan dier maybe kiter ni buruk prangai ker , x sesuai kawan dgn dier ker korang kena la cermin diri u all dulu sebelum memaki orang sesuka hati . bagi aku kalo seseorang tu x nak trime aku jadi kawan dier aku akan cermin diri & prangai aku dulu pastu kalo rerasa agak2 kiter ni memang x layak tuk jadi kawan dier , wat pe nak memarah @ memaki trimer jer la kekurangan perangai kiter yang memang sedia mcm tu .

No comments:

Post a Comment