Thursday, June 3, 2010

baru bangun

hai tentawan slamat ptg sume , aku bru jer terjaga dr tido coz dlam x sedar aku tertido dpn monitor ye la kan ke td aku mkn ubt , kekonon nyer x nak la tido, hah ambik ko trtido gak pening giler kepala otak aku ni . aku terjaga td pun sbb budk dr second klas aku dtg coz nak gi ambik borang hijau katenyer .

yg aku pelik bin mushykil ni , dia nak ambik kad hijau sepatutnyer gi la kad warden hostel, yang dier gi kat klas aku ape kejadahnyer, eeeeee bebudak ni x paham aku, trganggu tido aku yg sdg lena ni . mmg aku ngantok td cam rasa x nk bangun jer maklum la kelas aku ader air cond kalo dah namenyer ader monitor msti la ader air cond kan sunyi pulak tu , wow best gilosss tido but aku x leh amalkan selalu nnti kantoi sape yg susah? akuuuuuuuuu jgk .

aku bebangun jer td trus masuk forum or online discussion dgn my budak klas kat U just send nota jer pastu aku trus sign out jer la kalo x post forum ape2 nnti x pasal2 aku x dpt mrkah uishhh x nk aku, brhrga tuuuuu

No comments:

Post a Comment