Wednesday, June 30, 2010

Menggatal di second

hai tentawan , korang sihat ke ? aku ? cam ni selagi x abis my tugasan ni slagi tu la aku x sihat memanjang . hurmmm tgh fikir nak abiskan my tugasan tadi timbul idea tuk gi menggatal @ merayap ke second klas aku yang tak jauh dr klas yang aku duduk skarang ni coz waktu tu pun time minum pagi sooooooo aku aper lagi gi la merayap kejap ,sebenarnye aku gi merayap tu ader agenda tersendiri coz nak jumpa si MPH , x dapat berborak just tengok muka pun jadi la heheheheh dah angau la kot aku ni ala x per la just forget jer . aku pun dgn my geng dok mlepak la kat belakang second klas aku sesambil beborak mata aku dok perhatikan kat ofis dier maner la tau tetiba ader kelibat dier kan , sememangnyer dier ader kluar gak la cam basuh tangan & main2 air paip yg ader kat dpn ofis dier tu . sebenar2nyer aku rindu nak berborak dgn dier walaupun mulut dier sememangnyer agak2 laser sikit tapi tu la yang wat aku rindu sangat nak berborak dengan dier . aku just nak berkawan jer dgn dier coz aku sedar sape diri aku . kirenyer dapat kawan dgn dier pun dah cukup coz dier sememangnyer klakar aku rasa kalo orang ader masalh bleh lupekan masalh kejap coz bila dgr lawak dier yang sememangnyer giler tu . tapi kalo sape tahan dgn mulut & perangai dier yang sememangnyer kerap berubah2 tu memang aku salute abis coz walupun aku ni bleh dikategorikan bleh gak tahan dgn prangai orang but kalo berdepan dgn prangai dier memang aku kalah coz banyak sngat idea dier tuk menjawab cam ala2 sakit ati pun ader gak tapi sabar jer la . ok la aku nak cau dulu bababaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment