Monday, June 14, 2010

mimpi

hai kengkanwan , dah mkn ke ?aku ? aku mmg x mkn tghari coz tu sememangnyer sikap aku . sbnrnye aku x tau nak wat cam ne my tugasan ni pening kpale tetibe x der idea knape aku jd cam ni ekkk , susah tul la ape yg aku plan sume x jd ape mslh la sbnrnye ? bla kpale otak aku dah blurrr aku pun menung punyer menung smpai trtido dpn pc lngsung x sdar ape2 pun dlm tetido tu aku mimpi gigi aku patah, aku takot pristwa lma berulang lg , hopefully everything its ok aku x nk ape2 brlaku kat family aku lg .

aku bru jer nak rapat dgn seseorang dlm family aku , yg sememang nyer aku x rpat sebelum ni tu pun lps beberpa peristiwa brlaku dlm hidup aku . bru aku sdr susah hidup sndri di dunia ni kita perlukan org yg dkt dgn kita slalu bg smangat & lain2 .

hrp2 hubungan ni kekal smpai la aku dpt brdiri atas kaki aku sndri . bukan la utk aku melepskan diri tp aku x kan dpt trime hakikat kalo dier prgi scra tetiba dlm hidup aku .

No comments:

Post a Comment