Thursday, June 17, 2010

aku yang kelewatan

hai slamat pagi sume , korang dah sarapan ke ? aku ? aku blom lg coz x sempat ambik tapau kat cafe td , kalo dah namenyer bgun lewat mmg xder la brekfes nmpaknyer .

sebenarnya mlm td aku terlupa kunci jam tu la yang terlewat bngun . lepas jer study semalam aku trus trtido , kalo nak kate penat sngat 2 x der la sngat cma mngkin bnyk gna IQ kot tu la yg wat kpale berat jer . aku sedar2 dari tido tgk jam dah kul 7:10 pg mau nyer x termelompat aku dr katil jarang aku wat prangai cam ni wlupun aku slalu masuk klas jam 8 pg tp aku mmg sngt2 jarang bangun kul 7 pg yer la name nyer pun lewat akan msti la terjaga lmbt dr wktu yg bese aku bngun .

kluar dr bilik td terserempak dgn second penyelia asrama , kalo nak kate tak terkejut tu memang pembohong sangat la memang aku terkejut but aku wat muka cam x rasa bersalah jer sempat lagi aku ambik no fon dier yer la mane tak nyer kalo aku nak balik cti ker kan ker senang just call jer kalo aku x dpt cri mamat ni.coz bese nyer sebelum balik cti student kat sini harus isi borang cti dan ambik kat hijau sooooo dua prkra ni harus brurusan dgn diorang ni so kalo x der no fon diorang kan ke susah . aku ni jnis x ska menyusahkan diri utk prkara yg aku rasa ader jalan penyelesaian nyer so aku ambik jalan mudah dan senang .

on the way nak gi klas terserempak plak dgn HEP adoyaiiiii malang tul nsib, tp nasib baik la dier x der ckp ape2 yer la aku jarang wat hal kat sini sooo stakat wat salah kecik cam ni aku rasa dier pun x ambik port. tp cam bese la aku kalo wat salah pun still wat mka cam x bersalah , dulu kalo aku wat slah sikit jer msti aku dah menggelabah tahap badak sumbu tp skarang ni aku kalo wat salah jer still bleh cool coz maybe aku dah bese hadapi situasi ORANG BNYAK X SUKE kot sbb tu la coz kalo aku x wat salah pun still org fikir aku wat salah so bg aku kalo aku wat slah or x still diorang akan pndang serong sooooooooooo bg menyelamatkan keadaan yang sememangnyer akan MELETUP bebila mase jer ni lbih baik la aku wat muka TOYE jer .

ok la sebenarnyer aku sememangnyer tengah manyak krja gak ni tp sesambil tu aku cecuri la msa sikit yang sememangnyer banyak ni untuk tulis entry dlm ni . aku tau korang msti tertunggu tunggu entry bru dr aku kan kan kan? sayang jgk korang kat aku ekkkkkkkk time kaceh bebanyak ok la babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment