Saturday, June 26, 2010

jumpa dgn kawan lama

hai slamat pagi sume , ari ni aku ala2 teruja sikit coz jap lg aku nak berjumpa dgn kawan aku yang dah lama x jumpa sejak dier pindah ke kedah ni mmg payah sungguh nak jumpa soooo kitorang pun janji ptg ni nak jumpa , aku dan mak angkat aku gi ambik dier kat kajang .lps melepaskan rndu yang mmg sedia ada ni aku pun gi merayap akt tesco sambil tu aku ader la beli barang sesikit mmg muarh giler barang kat situ aku suka bli barang kat kedai 5 hengget ni coz barang yang dijual kat situ sumenyer cecantik . lps abis merayap baru la kitorang gi isi perut yang mmg sedia berentak ala2 shuffle + zapin ni , wow ader org blanja aku pun melantak la . niat di hati nak gi karaoke tp mahal la pulak 1 jam 30 hengget kat metro point kajang aku rsa cam x berbaloi jer sooooo aku terpaksa la hasrat utk berkaraoke . hurmmm ok la aku nak blah ni babaiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment