Monday, June 28, 2010

my prince

hai tentawan , korang chat ke ? aku? aku kurang chat cikit la coz time minum pg td aku trime 1 briter yg x disangka , my prince call no my adik angkat & siap berbls msj lg , sebenarnye dier x tau pun no tu my adik angkat punyer coz ari tu aku ada wat miss call thru my adik angkt fon dah lama gak la kes tu then aku tggu gak dier reply ker or ape2 yg patut but x der gak , then aku pun just forget la kes tu . tetiba jer pagi dier call no fon adik angkat aku tu , trkejut gak aku bla adik angkat aku tunjukkan no fon my prince yang tertera kat skrin anset dier, ayoyoyo apa sudah jd ni?

yang adik angkt aku ni plak terlebih lurus , ader ke dier gi bgtau kat mamat tu yg dier blajar 1 tmpat dgn aku , adooooyaiiiiiiiiii mati aku nak mnjwb dgn mamat tu cam ne ni? dah sah2 mamat tu fikir bukan fikir lg dah memang terang lg bersuluh aku yang punyer angkara sume ni . aduhhhhhhh tu laaaa padan muka aku yg sememangnyer tgh blur ni tp yang aku sesangat pelik bin mushykil , mamat tu dah tau pasal keadaan adik angkat aku ni dier tetap nak berkwn dgn adik angkat aku ? knape? sedangkan aku pernah wat perkara yg sama thrue my member fon tp dier tu sempurna la (time tu aku balik kg) , x der la pulak mamt ni layan . tp dgn my adik angkat ni dier layan plak criter nyer , but why ? maybe mamat tu tau yg adik angkat aku ni blajar 1 tmpat dgn aku maybe sebab tu la dier nak kawan dgn my adik angkat kot . thats is my andaian jer la . ape2 pun wait & see jer la aper yg berlaku seterusnyer dan yang paling pasti aku xkan call mamat ni wat masa terdekat ni coz kalo rerasa nak kena sembur dgn ayat2 cinta yang bakal dimuntah kan sila la buat panggilan ke anset dier.x sanggup aku

No comments:

Post a Comment