Friday, June 25, 2010

budak bilik sebelah kena panggil

hai allllssss slamat pagi sume korang dah sarapan ke?hurmmmmmm ari ni aku boring la mmg la krja berlambak but aku cam x der mood nak wat kerja yang memang sedia ada ni . soooooo bagi menghilangkan keboringan yang membelenggu diri aku yang memang sedia dibelenggu ni , aku pun memblahkan diri aku yang memang sedia nak blah ni ke second klas aku yang memang dah beberapa lama aku x menjengukkan muka aku yang ala2 cute ni. ( ceh prasan siottttt) sebenarnya aku masuk second klas aku pun ader sebab coz nak tau perkembangan pasal rombongan nak gi langkawi wow bestnyer but malang tidak berbau aku x dapat pergi uwarggghhhhh sedihnyerrrrrrrr coz my tugasan ni la banyak sangat mencinyeeeeeeeeeeeeeeee .

masuk klas jer trus jumpa cikgu aku yang memang sedia lama x jumpa namenyer dok 1 tempat tapi lama x jumpa just cakap dlam fon jer byk . lepas agak2 lama jugak berborak dengan cikgu aku, waktu minum pg pun tiba so cikgu aku nak kluar gi munum . aku pun dok la tercongok kat dlm klas aku tu sambil beborak dgn beberpa org bdk klas aku sambil melepak kat blakang klas yang memang dikhaskan utk menjemur kain yang dah direbus . sebenarnya aku dok kat situ ader sebab coz nak menjenguk muka si MPH yang memang dah lama x tgk muka dier cam acah2 rindu pun ader gak hehehehe gatal jugak aku ni ekkkk . bese la tu mcm dier tau yang aku tgh skodeng dier ala kalo dier tau pun ape salah nyer aku just tengok jer muka dier yang sememangnyer SEDAP MATA memandang tu . terubat jugak rasa rindu aku , sebenranya aku memang nak berkawan dgn dier but sikap kepoyoan diri dier yang semangnya poyo tu menyebabkan aku menjauhkan diri aku yang memang sedia jauh ni dari dier .

borak punyer borak tetiba aku dikejutkan dgn briter semua budak bilik sebelah bilik aku kena panggil dengan bahangian domestik , uishhhh ape kes ? ooooooo rerupenyer budak2 tu kena panggil pasal diorang x puas hati dengan salah sorang budak bilik diorang yang sememangnyer bermulut jahat yang digelar MPL ( sebenarnya aku yang berikan gelaran tu pada minah MPL ni ) yer la dah banyak orang terkena dgn minah ni termasuk la aku sndri pernah terkena jgk . padan muka dier bru la sekarang dier rasa ape yang aku rasa dulu bukan la aku nak balas dendam yang memang sedai ada ni but aku sakit ati dgn perangai dier aku yang sebaik2 student ni pun pernah terjatuh maruah pasal mulut celaka dier tu mmg patut pun dier terkena balik tu la balasan org yg suka meganiaya orang lain . yang sangat2 aku pelik , aku ni jenis yang memang x pernah campur hal orang ape tah lagi si MPL tu tp dier dgn sesedap mulut dier tu prgi jatuhkan maruah aku dpn org lain smpai aku brgaduh2 dgn org yang paling aku sayang . tu la yang membuatkan aku geram tahap badak sumbu dgn dier . baru sekarang ni aku rasa puas hati wlaupun aku x dpt balas kat dier tapi sekurang2nyer sakit ati aku ni terubat jugak apabila aku tengok dier TERSUNGKUR .kat depan mata aku sendiri PADAN MUKA .

No comments:

Post a Comment