Monday, June 21, 2010

banyak kerja

hai sume , slamat pg korang chat ke? aku ? aku sentiasa sihat but ari ni aku banyak kerja la yang perlu dibereskan dalm masa trdekat ni . pepagi lg aku dah tercongok kat dalam library coz nak gna internet punyer pasal . dalam klas aku pg tadi tetiba jer connection internet aku x bleh nak connect hisssshhhh masalh tul menyumpah jugak la aku td .

uishhhh banyak gak kerja yg harus aku lakukan , yer la dah la sem ni gna sistem bru agak sukar jugak la aku nak bese kan diri aku yg sememangnyer x bese ni tuk guna sistem ODL U aku ni , nak kena submit online la .

sem ni ader dua pengajar yang akan ajar stiap subjek yg aku ambik satu tutor ajar face to face by pengajar & 1 pengajar lg tuk dalam online soooo bla we all discuss by online ader pengajar lain yg guide . sebenarnye ader pro & kontra pihak management wat cam ni thats is my opinion la antaranye mslh pengajar x msuk OD x kan timbul .kebaikan pd pengajar plak , pengajar hanya tumpu pd klas face to face jer x pyh nk susa2 nak kna jwb soaln from studnt utk OD yer la basically , pengajar yg ngajar weekend besenyer pengajar part time sooooo dah sah2 la pengajar tu ader commitment lain slain ngajar on weekend tul x ? bg mengelakkan kesusahan yang melanda para pengajar dan sewaktu dgn nyer sooooo sistem ni diwujudkan but kesusahan pg plajar nyer adelah susah nak cri item yg dikehendaki coz sumenyer dah berubah yer la dah namenyer sistem bru mstilah ader changing skit .

balik2 jer aku dr library td yeyeyeye intrnet kat klas aku dah ok sooooo seng ati la x yah sesusah nak gi library . ok la aku bnyk kerja ni nnti kalo smpat ptg ni aku msukkan intery bru ekkkkkkk

No comments:

Post a Comment