Thursday, June 17, 2010

ari yg pening

haiiiiiiiiiiiiii slamat tghari sume , ari ni aku rsa cam nak marah pun ader gak . knape? aku sndri pun x tau hurmmmmmmm bnyak nyer mslah tp bkn mslah aku but mslah yg dihadapi oleh tentawan aku, kekadang pening gak dgn mslah diorang coz ntah pape ntah punyer mslah, tu la yg membuatkan aku pening tahap badak sumbu tu . tp aku kena dgr gak la coz sbgai kwn yang mmg sedia baik ni ( ceeee waaa pji dri sndiri plak ) kena jgk la aku dgr . yer la bebudak kan ? x matang lg prkra kecik pun dah srabut kpale but yg aku ni lg tahap nak pecah kpale pun ader gak tp sume org x tau becoz why ? aku jarang nak criter mslh aku dgn org lain coz biar la aku simpan sndri slagi aku bleh simpan .

esok dan ahad aku ader klas kat --- , harus aku gi klas esok coz my tugasan punyer pasal wlaupun aku dah agk2 faham cam ne nak wat, but harus aku still kena dgr guide dr my lecture coz msa T1 ari tu dier x dtg sooooooooo x bleh la nak discus about my tugasan . harap2 esk dpt la dier bg guide sesikit .

td msa tgh sesedap layan perasaan kat bilik tetiba krinnngggggggggg telefoan nokia aku berbunyi ( uishhhh sape plak nak kekacau aku tetenghari ni , no x di kenali.......)

aku : hello
answers : adik akak la
aku : ooooooo akak ader pe ?
answers: adik kat ne , bilik ke?
aku : haah
answers: akak nak dtg jmpa adik la , nak mntak opinion sikit
aku : dtg la
answers : ok akak dtg ekkk adk tggu tau akak dtg 5 minit dr sekarang
aku : ok

tunggu punyer tunggu punyer tunggu x muncul2 smpai aku tertido & bla aku tersedar balik coz sebab kwn aku afi kejut coz dah time nak gi klas . sblum gi klas aku smpat call kakak TU dier ckp nk jmpa kat klas aku but x muncul2 gak ape masalah la kakak aku niiiiiiiiiiii


No comments:

Post a Comment