Thursday, August 2, 2012

pagi yang hangat

hai salam jumaat semua hari ni aku nak criter tentang sorang mamat kerej yang aku jumpa pagi tadi , sakit giler hati aku yerrrr macam ni criternya ....... lepas roll call pagi tadi aku lalu di kawasan lobi yeee aku tahu kawasan lobi tu kawasan larangan bagi pelajar untuk mlepak kat situ yesss  aku accept pertauran cam tu sebab aku dah lama kat sini so aku dah masak dengan peraturan dan segala macam lagi x per aku accept jer semua sebab bagi aku selagi benda tu tak menyusahkan hidup aku selagi tu la aku tak kesah ... pagi tadi aku duduk jap kat lobi tu sambil tengok tv yer la kebetulan pulak siaran tv tu ada ditayangkan tentang sejarah airforce soo aku pun tgk kejap la tak der la lama mana pun .... tetiba mamat kerek + giler tu lalu la kat sebelah aku sambil nak punch card aku pun buat tak tahu jer la ... x der ape yang penting pun ..... tetiba

mamat kerek : ehhhh kamu buat ape kat sini ?
aku : x der buat ape saje je nak tengok ni jap (sambil tangan aku tuding jari kat tv)
mamat kerek : ehhh kamu ni tak reti nak masuk kelas ke kawan kawan kamu mana ?
aku: entah , dalam kelas kot
mamat kerek : abis yg kamu ni duduk tercongok kat sini buat ape x reti reti masuk kelas ?
aku : kejap saya nak tengok ni?
mamat kerek : abis yang kamu ni nak dok mana?
aku : masuk library jap lagi
mamat kerek : pergi la masuk library ( sambil buat  muka ala ala vavi  ) sesuka hati jer


 woiiiii vavi aku tahu la ko tu ORANG YANG PALING ALIM KAT SINI tapi x payah la kerek sangat
mulut dah la macam celaka ko tak sedar diri ke ko tu cacat dah la cacat mulut macam longkang busuk x sedar diri ....  ape ko fikir kat sini ramai sangat ke yang suka kat ko .... buat pengetahuan ko  ramai orang kat sini yang tak suka kat ko la vavi sedar la sikit diri ko tu yang memang sedia tak sedar diri tu asyik nak menyakitkan hati orang jer ... kalo ikutkan mulut bangsat aku ni nak jer aku maki balik ko sial tapi aku fikir ko tu ORANG PALING ALIM kat sini so aku diam kan jer la mulut bangsat aku ni kang kalau aku dah tak tahan akan TERKELUAR jugak AYAT AYAT CINTA yang tak sedap di dengar baru padan muka kau  ... jantan SIAL

p/s : segala cerita yang terpapar di dalam entry di blog ini adalah hak milik peribadi aku orang lain x der hak nak terasa hati atau cakap ape2 sebab korang tak rasa ape yang aku rasa so kalo nak komen pun sila bagi komen kat bawah ni k .... sesiapa yang terasa hati pergi mampus la aku x sebut pun nama sesiapa kat dalam mana mana entry dalam blog ni so ....... yang korang nak tersa apsal ?

No comments:

Post a Comment