Wednesday, August 8, 2012

majlis bebrbuka puasa

hai selamat sejahtera semua ok semalam aku janji nak tulis entry berkaitan bebrbuka puasa kat PWTC  bersama perdana menteri kita Yang Amat Berhormat Dato' Sri Najib Tun Razak ... ok semalam aku sampai sana jam 5 ptg awal gak la sampai tapi dari tempat bas nak pergi ke dewan berbuka puasa tu mak ngaiiii jauh siot nasib baik la aku pakai WC so x der la penat sangat ...tapi yang berst nya semalam aku dapat bertemu dengan my first admire waaaa tak sangka dia datang jugak .... makin handsome dia sekarang al maklum la seri pengantin baru masih ada lagi  waaaaa suka suka suka .... majlis berjalan lancar makanan pun best best semalam ada menu bubur lambok , ikan jenahak masak lemak , kuih muih waaa sedapppp yang paling aku suka ikan jenahak dengan bubur lambok waaaa sedap giler ... tapi yang pasti aku x habis makan la tu yang pastiiii sangat .... haaa kat sini aku ader sertakan kan gambar nye sekali ekkk jangn terliur pulakkk alaalaaa kesiannnya .... jom kita tengok







 
haaaa sedap tak uallll  memang sedap ok korang lepas ni jangan nak gatal gatal + mengada ngada nak bukak puasa pulak ekkkk jangan jangan jangan dosa tauuuuu .... eeeuwwwwww mencinyaaaa  ... k laaaa kejap lagi aku ada sesi kaunseling bersama .......................... biar la rahsia k daaa, jadahnya daaaa                                                                      



No comments:

Post a Comment