Thursday, August 9, 2012

aku tak suka

hai selamat sejahtera semua , korang sihat ke? puasa tak hari ni ? ape ? puasa ? bagusssss banyak kan pahala korang k ... hari ni aku nak cakap berkaitan tentang PERKARA PERKARA YANG AKU TAK SUKA DAN MEMBOSANKAN  ... ok ok ok  jom kita tengok kat senarai bawah ni k
1. aku tak suka terikat dengan protokol yang ala ala tentera
2. aku tak suka dengan kerja rutin harian yang hari hari buat kerja yang sama
3. aku tak suka berkawan dengan orang yang bodoh sombong
4. aku tak suka orang yang suka kipas orang lain nak nak orang yang berjawatan
5. aku tak suka hidup dalam hipokrit
6. aku tak suka dan kurang gemar melayan  budak budak
7. aku tak suka tempat yang kotor dan menjijikkan
8 . aku tak suka bau bauan yang meloyakan tekak
9. aku tak suka orang yang pengotor
10. aku tak suka duduk dalam kelompok yang berpemikiran rendah
11. aku tak suka perkara yang membosan kan
12. aku tak suka kawan makan kawan
13. aku tak suka makan makanan yang lembik lembik contohnya chummy
14. aku tak suka lelaki yang pandai buat ayat manis
15 . aku tak suka kan konflik hidup
ok ni jer perkara yang aku tak suka dan perkara yang dapat aku fikirkan sekarang ... daaaaa 


No comments:

Post a Comment