Sunday, August 26, 2012

fed up

selamat sejahtera semua dan selamat hari raya. Sebenarnya sekarang ni aku di dalam mood fed up ..aku aku bosan dengan keadaan di sekeliling aku BOSANitu la ayat yang paling tepat sekali ....aku tak tahu kenapa orang lain suka sangat "main tarik tali" dengan aku aku dah cuba slow talk ..... ape masalahnya lagi? Ape la yang korang sakit hati dengan aku? X abis abis nak mengada ngada tolong la jangan bagi aku terlebih fed up ape sebenarnya yang korang dari aku?nak kata aku ni banyak harta ...... x juga nak kata aku ni kaya x juga .... nak kata wku ni cantik macam miss universe hodoh je aku tgk so ape yang ko x puas hati kat aku cuba cakapp? aku dah tanya elok elok ko tak nak cakp kalo aku tanya kasar kasar kang ko kata aku kurang ajar sooooo ape yang perlu aku buat?atau selama ni ko buat aku cam batu loncatan je....- ko dwh dapat kepercayaan orang yang ko nak raih kepercayan they all ko buang aku mcm tu je kan? lepas tu k tuduh aku mcm mcm ko buat semua orang x suka aku, .. x pe allah tu maha adil ko akan dpt balasannya satu hari nanti ...kalo ko berniat jahat kat aku ko akan terima balasannya x lama lagi ko ko ko tunggu jer ko akan terima denda yang se timpal ... ape yang ko nak dari akuu? .

No comments:

Post a Comment