Thursday, August 9, 2012

macam mana nak pikat lelaki

hai alllsssss selamat sejahtera semua ...... korang sihat ke ? aku ? sihat jer .... ok hari ni aku nak mintak tolong kat korang semua macam mana cara nak pikat lelaki yang kita suka ? alaaaaaaaaaa korang mesti tau cara kan kan kan alaaaaaaaa malu malu pulak u alllssss jangan la segan segan dengan aku alaaaaa bagi la tahu aku pun nak tau jugak coz aku dalam usaha nak tackle sorang mamat ni waaaaaaahaaaaaaa klakar gilerrr  .... aku bukan suka yang gitu gitu tuuuu tapi aku juz nak kawan jer dengan dia allss alaaaa boleh la boleh laaaa wakakakakakaka .

No comments:

Post a Comment

Post a Comment