Monday, August 27, 2012

MENYAMPAH

selamat sejahtera kepada semua para pembaca blogger ape khabar ? hari ni aku nak cerita pasal MENYAMPAH ngeeee geram giler aku hari ni dah la aku nak jumpa PAKCIK tu susah giler ader jer kerja yang konon kononya diuruskan la banyak sangat kerja . dah la aku ini jenis antara orang orang yang tersangat lah malas untuk berjumpa dengan ORANG YANG BERJAWATAN ni disebabkan yang aku ni ala ala memahami kesibukan diorang yang melampaui tu , disebabkan aku terpaksa berdepan jugak soooooooooooooo aku terpaksa jugak berdepan ngeeeeeeeeeee geram nya . bosan nak menunggu dier tu ader masa terluang utk discuss pasal perkara perkara ni . ooooooiiiiiiii PAKCIK ko ingat aku suka sangat ke jumpa ko hah? ehhhhh kalau tak der perkara yang mustahak jangan harap aku nak jumpa ko ader FAHAM ? sooooooooooooo ko jangan perasan yang aku ni tersuka sangat la nak jumpa ko yang ala ala tersangat la busy tu yer bukan busy aper pun busy berborak ader la nyampah tul la . my admire yang dulu pun tak busy macam tu , walaupun my admire yang dulu lu tersangat la busy tapi dier ader ruang jugak untuk aku bercakap perkara perkara yang mustahak ni . tak dee la nak tertunggu2 macam PAKCIK sorang ni . padahal my admire yang dulu tu lagi banyak perkara dier nak handle tapi ader jugak ruang untuk we all discuss pasal hal mustahak ni .

No comments:

Post a Comment