Thursday, August 30, 2012

joh - eun achim - selamat pagi

selamat sejahtera kepada para readers dan bloggers .  maklum la hari ini aku bangun agak awal dari kebiasaan sebab pagi pagi lagi aku excited nak tulis entry dalam blog ni.....   baru beberapa lama sahaja aku belajar beberapa bahasa so aku sangat excited untuk guna bahasa bahasa tersebut untuk diguna pakai  dalam kehidupan seharian aku . sekarang ni aku lebih tertarik untuk belajar bahasa korea pula sedangkan sebelum ni aku memang suka belajar bahasa jepun . hurmmmmm  buat masa sekarang ni aku teringin pula nak jadi penterjemah bahasa ...... yeyeye aku tahu memang susah sikit nak belajar  tapi boleh tambah ilmu pengetahuan walaupun aku belajar bahasa ni secara  non formal , aku rasa aku selesa belajar dengan cara macam ni tak terlampau terdesak dan belajar dengan rileks .... ok laaaa nanti kalo ada perkra yang menarik untuk dikongsi aku postkan kat dalam ni k ooooo yeee sebelum aku terlupa , sekarang ni aku blogwalking dari bilik hostel aku .

No comments:

Post a Comment