Thursday, August 9, 2012

makanan kegemaran yang aku suka

hai selamat sejahtera semua hari ni aku nak kongsi jenis jenis makanan kegemaran aku



                                                                                  
                  
ni ikan patin masak lemak tempoyak


ikan pari masak asam pedas



                            
telor masak lemak


telor masak kari

               
telor masak kicap

              

samabl ikan bilis




sambal ikan bilis petai


mee goreng basah


mee goreng mamak

 
kueh teow goreng basah


sambal belacan

 
sayur kangkung goreng belacan


sayur bayam goreng

 
nasi lemak


sambal tempoyak

 
budu


cencalok

 
murtabak

 
murtabak maggie



 otak otak ( ikut musim kalau aku nak makan sebab makanan ni susah nak dapat besenye aku dapat makan time bulan puasa jer senang dapat dan mudah dibeli )

ok ni la kawan kawan anatara menu serta jenis makanan yang aku suka makan dan kepada kengkawan yang sibuk sangat nak tahu makanan kegemaran aku dan tak tahu nak masak apa time aku datang rumah korang boleh la korang tengok kat blog ni yer .... terima kasih daaaa 
jadahnya daaaaa

No comments:

Post a Comment