Monday, July 30, 2012

ramai orang kahwin tahun ni

haii selamat sejahtera semua korang sihat ke? aku sihat jer .... hari ni aku nak criter tentang topik yang ada kat atas tu k ... bila tengok ramai memeber aku dah   kahwin aku pun rasa nak kahwin tapi bila fikirkan balik akan kekuarangan diri aku jadi malu untuk berimpian cam orang lain ... yeee aku tahu ramai orang dari golongan cam aku yang dah kahwin hidup bahagia jer dengan pasangan masing masing tapi ... aku? masih lagi sendiri sekarang aku dah rasa cam nak ada somebody over my side but who ? bukan x der org x nak kat aku tapi masa tu aku fikir aku masih muda lagi sooo aku x dapat nak kejar cita cita aku kalau aku berkahwin dengan cara baik aku menolak lamaran dari seorang jejaka walaupun dia berasa agak kecewa tapi dia terima ... maaf abang bukan niat saya untuk menolak tapi waktu tu umo saya pun baru 23 tahun masih muda saya x pndai dalam byk segi disebabkan atas sebab sebab tertentu saya menolak lamaran abang walaupun hati berat untuk melafazkan aku terpaksa demi kebahagiaan kedua belah pihak ... walaupun hati ni menangis tatkala ayat itu terkeluar dari dua ulas bibir ini tapi percayalah sayang keputusan yang dibuat adalah untuk kebahagiaan kita berdua kelak .... dan ketahui lah sesungguhnya sehingga kini aku terkilan dengan keputusan yang telah dibuat tapi takdir penentu segalanya .... semoga abang berbahagia dengan pengganti sayang ... sayang tak meneysal melepaskan abang pergi dari hidup sayang sebab sayang tahu sayang lepaskan abang kepada orang yang benar benar cintakan abang dan boleh jaga diri abang .... selamat tinggal sayang selamat tinggal kenangan ...pergilah kau jauh dari lipatan kenangan ku ....


No comments:

Post a Comment