Wednesday, July 25, 2012

perangai berubah

hai selamat sejahtera semua .... korang sihat ke? aku? sihat haaa jangan ngada ngada yang nak lunch pulak tengah2hari ni k haaaa ader pulak yang kena tangkap dengan pihak berkuasa jap gi haaaaa tu baru ada akal . Topik hari ni adalah tentang kenapa perangai aku berubah ? sebenarnya akibat keserabutan kepala hotak aku yang serabut ni meneybabkan mood aku serta perangai aku berubah mendadak dengan serta merta .... giler kepala aku serabut nak mampus ... tapi yang pasti aku masih lagi hidup la .... ok , u know sebenarnya sikap aku ni tak boleh ader sikit konflik pun kat dalam diri aku sebab aku cepat tension dan cepat serabut + hati tak tenang .. bila hati aku tak tenang haaa mula la mood aku tiba tiba berubah dengan mendadak sekali hurmmmm pening pening tapi ada pro & kontra sebenarnya kalau aku berperangai macam ni confem tak ada orang boleh PIJAK dan keburukannya pulak aku susah nak dapat kawan ahhhhhh ader aku kesah aku tak ada kawan ? macam aku mati pulak kalau tak ada kawan ...... hurmmmm kawan tu ader la tapi tak ramai tu la maksud aku aaaaaaaaa korang jangan fikir ke lain pulak ekkkk ish ish ish korang ni .... hah ? ape? tak  kan  aku tak  ada kawan langsung ? kera sumbang ? ehhhhh korang ni sampai hati cakap aku KERA tak baik tau mengutuk orang bulan bulan puasa ni apa tah lagi gelar orang dengan nama minatang sampai hati ye.... terasa I ... ok ok dah dah jangan mengarut yang bebukan  plak  ... aku memang ada kawan tapi tak ramai la ada la dalam  2-3 orang jer tapi tu pun dah kira ok daripada tak ada langsung lebih baik  ada betul tak kawan kawan ? yeeeee pandai anak anak murid akak ni ... ok la beb aku cau dulu k assalamualaikum aku nak gi my second class untuk training nyanyi ....

2 comments:

  1. Assalam..
    kawan perlu, sahabat juga perlu malah taulan juga perlu..
    rakan-rakan.. ramai mungkin hanya satu atau dua yang boleh jadi rakan.. so konflik boleh terlerai kalau kita bijak guna ruang masa dan persekitaran yang benar-benar berkualiti.. masa, persekitaran, rakan juga boleh menambah pengalaman dan mematangkan kehidupan kita.. so kena ceria-ceria selalu... good luck..

    ReplyDelete