Tuesday, July 24, 2012

jadi cikgu?

hai selamat sejahtera semua ..... korang sihat ke ? aku? aku sihat jer tapi my gigi still sakit al maklum la puasa kan mana leh makan ubat tengah2hari cam,  ni nak mampos ? agak agak  derrr .. haaaa korang mesti terkejut tengok title kat entry ni kan ..... ahakahakahak saja nak wat gempaq sikt sebenarnya aku bukan jadi cikgu pun juz tolong nagajar budak budak klas aku nyanyi lagu english jer , almaklum la diorang ni tak reti nak sebut perkataaan sesetengah perkataan padahal x susah mana pun juz perkataan simple jer kot ala sebenarnya diorang ni rata rata bukan x boleh nak sebut , sebenarnya diorang ni ngada ngada lebih nyampah aku .... dah la nak ngajar bebudak ni punyer la susah sabar jer la hati aku . kadang kadang fed up jugak aku melayan kerenah diorang ni tapiiiiii disebabkan dah tak der sape nak ngajar budak budak ni so pandang kiri pandang kanan x pasal pasal aku jugak la yang nak kena ngajar diorang ... bukan ape , u know what ? diorang ni kalo nak blajar betul betul aku tak kesah la ini tak,  banyak nak main main banyak nak mengelat jer kerja nye so hal ini la yang menyebabkan aku rasa sangat sangat la malas untuk ngajar .... ok la aku cau dulu sebab aku nak gi my second klas untuk ngajar bebudak tu k daaaaa

No comments:

Post a Comment