Saturday, July 28, 2012

aku dalam kebosanan

selamat sejahtera kepada semua .... salam hari minggu kepada u allls ok hari ni aku blog walking dari bilik asrama hostel aku , hari ni topiknya adalah "aku dalam kebosanan" alaaaaaa u alll semalam dan hari ni merupakan hari kebosanan sedunia mana tak nya dua orang member aku balik rumah bosan gilerrr dah arr bukan ape tau tak ada sesiapa yang nak layan aku berborak kalau ada member aku yang dua orang tu boleh gak aku sembang sembang dengan they all hurmmm yeeee hari ni member aku dah balik seronok gak la x der la aku bosan tahap cipan kat sini nanti . dah la budak bilik aku sememangnya tak rapat dengan budak bilik aku bosan giler semalam nasib baik ader kak imah sudi pinjam kan laptop kesayangan nya pada aku dapat gak aku menghilangkan rasa boring yang amat sngat terhadap diri aku ni dan suasana yang mencengkam ..... waaaaaaa bosannnnnn hurmmm sesambil mengup date & meng scan ini laptop dpt gak aku mengopen internet dan up date entry dalam blog nih ok ok ok aku cau dulu yer daaaaa
jadahnya daaa

No comments:

Post a Comment