Sunday, July 22, 2012

gigi aku sakit

selamat sejahtera semua hari ni merupakan hari ke 3 dalam  bulan puasa ... korang puasa x ? ape? puasa? bagussss jangan pose yang yok sudah la ye ok hari ni merupakan hari untuk aku pergi klinik gigi untuk check gigi aku yang sejak dua menjak sakit ni wahhhhhh sakittttt arghhhhh sakitttt ok trade mark jer lebih padahal tak der la sakit tahap gila vavi pun tapi yang pasti sakit laaaa tu mmg seryes konform sakit tadi aku pergi sana pakai tongkat ...

oooo rupanya bukan la gusi aku bengakak tapi gigi aku yang nak tumbuh tapi dia tumbh songsang sakit last last doktor bagi ubat jer then tunggu dalam masa 30 minit kot aku pun balik ke tempat balajar aku bersama van institusi ni . ok laaa
                                 daaaaa
jadahnya daaa

No comments:

Post a Comment