Wednesday, July 11, 2012

aku sedang free

hai , selamat sejahtera semua .... korang sihat ke? hah ? ape? x sihat ? ade aku kesah? hahahah ok ok ok kalo x sihat tu tak reti reti lagi ke nak jumpa doktor mintak ubat huishhh itu pun nak aku ajar jugak ke ? ehhhhh korang ni dah melampau la pulak ...

sekarang ni kepala hotak aku ni tgh lapang sangat sebab aku tengah free selama beberapa ketika daripada menhadap assignment dan exam yahooooooo seronok giler beb sape x suka kalau bebas dari semua tu ... hurmmm tapi boring tahap gaban la pulak coz x der aper aper yang aku nak buat hurmmm bosannnnnnn hari hari kerja aku ngadap pc bukak internet bukak blog bukak fb bukak tagged itu jer la yang lain x ada hurmmmm bila gamaknya kebosanan ini akan sirna dengan sendirinya ....

tadi bermula la kelas english bersama Pengarah di sini so far so good la best jugak kelas dia x boring juz happening very happening , kelas tu start dari jam 9 sampai jam 10 pagi x terasa masa berlalu tup tup dah habis . on the way nak masuk library terserempak la pulak dengan sekumpulan budak vokasional IT ... aku dengan muka selamba dan tak tahu malu terus tegur diorang ....

aku: wei korang buat ape ni ?
bro: nak fotostat list disiplin
aku: ooooo ye ke saya nak satu boleh alaaaaa bole la bole la
bro : x der ke?
aku : (dgn muka yang ala ala bengang) x der la sebab tu nak mintak satu tu pun kalo abg bagi la
bro : jap tggu fotostat dlu ekkk
aku : ok

sambil tunggu member dia fotostat benda alah tu aku pun borang dengan sorang bro ni , dia x der la aku kenal sangat juz kenal kenal gitu gitu la sebabnya member aku ada sekelas dia so disebabkan itu dengan aku aku pun terkenalan la dengan dia bro ni ok jer la x der la sombong pun dalam pada borak borak tu sempat jugak la aku bg tip2  :

aku: so cam ne dengan interview hari tu?
bro : x dpt ssh la
aku : hurmmm x per xder rezki , abg pndai account tak ala pandai la pandai la
bro : knape?
aku: hurmmm beberpa ketika ni saya free tapi bln 9 saya x free sebab saya dah masuk klas balik so sem september nanti saya ambik subjek account so x der sape nak ajar tu la tanya abng kalo bleh tlg tapi kalo x leh tak per la .
bro : trus terdiam seronok la budak kelas batik lukisan dgn jahitan
aku : knape?
bro : dpt prgi ICT
aku: (tanpa riak terkejut ) x la tu kalo perform bagus sampai akhir class nnti baru bleh prgi
bro :oooo
aku: klas abg x dpt pergi ke ?
bro : x dpt
aku : knape?
bro : perform x bgus , bdk klas x bg kerjasama
aku :sebenarnya bkn diorang x nk bg krjasama sbb satu diorang x reti sebut tu yang menyebabkn diorang mls nk blajar ... mcm bdk2 sy pn mcm tu jugak tapi , ape yg saya buat ader lah .... saya ubah lirik asal kepada lirik yang sng diorang sebut ... ingt senang ke nak ubah lirik ? susah tau tapi disebabkan perlukan kerjasama dari diorang saya terpaksa buat mcmtu so alhamdulilah diorang boleh bg kerjasama dgn baik walaupun kekadang diorang ada yang mengelat tapi alhamdulilah saya boleh atasi dengan beberapa inisiatif yang lain so the best way is abg cuba cara macam tu dulu mana tahu diorang boleh ikut dengan cara macam tu .... tapi sikap tolerat dengan tegas perlu ada dan perlu seimbang baru boleh tarik diorang utk dengar ckp kita ... mmg bukan sukar untuk buat tu sume tapi alhamdulilah saya boleh buat smpai sekrang diorang agak2 beri kerjasama dengan baik jugak .
bro : trima kasih kerna bagi cadangan yang bernas
aku: sama sama

dan lepas tu aku pun hadap la pc aku dengan menulis entry kat dalm blog ni huhu that is just now hopefully ptg nanti insyaallah aku akan post entry baru k allsss love u mmmuaahhhh

No comments:

Post a Comment