Monday, May 3, 2010

wat bodo jer

hai .............. slamat pg semua , dh srapan ke ? aku ? aku mmg x leh breakfast pepagi coz nnti lpan blas jam skali aku asyik ke toilet jer x larat la aku soooo bg mengelakkan aku jd cam tu lbih baik la aku x yah breakfast pepgi . Besenyer aku breakfast jam 10 pg wktu tu bru la prut aku leh trime mknan , hurmmmm korang nk tau x? msa aku bru nk msuk klas td kan , aku trserempak dgn bdk badigol yg muke mcm ala2 cipan tu........... kalo dier nk dating pun dier punyer psl laaaaa..... ader aku kesah? tapi , mslhnyer yg dier gi dating kat btl2 tepi pntu klas aku tu wat pe ? nmpk sngt la ko (mrujuk pd badigol cipan) nk tarik prhatian aku supaya tgur ko yg x tau malu tu ..... aku tau dier nk trik prhatian aku .... but aku wat bodo jer mcm x der ape2 yg brlaku kat sblah aku ..... after a few mints dier pun konon2 dah rsa agk2 bengang dgn respon aku yg tak endhkn kehdiran dier kt situ, dier n aweks dier tu pun mmblahkan diri dr situ . '' tau pun blah , aku ingt ko nak buat khemah kat tepi klas aku nih ,'' aku brmonolog dlm ati . After that , aku pun msuk klas aku cam bese ... mlas la nk fkir sal mamat muke cipan tu ... bkn dpt ape pun......

No comments:

Post a Comment