Wednesday, May 26, 2010

internet dah ok

hai slamat tghari sume , korang dah lunch ke? aku? aku mmg slalu tak lunch. ari ni bru la dpt aku tulis entry dlm ni rndu rsa nk tulis entry kat blog aku ni coz dlm beberapa ari ni internet kat tmpat aku ader problem tu la yg mslah ckit .

harap2 internet kali ni jgn la wat hal lg coz aku akn bnyak krja utk minggu dpn sbbnyer hujung minggu ni aku dh start sem bru soooo kalo dh namenyer msuk sem bru msti la ader kaitan dgn assignment kan , sooo tu la slah 1 pnca knape aku x nk internet ader problem lg , coz nnti ia akn menyushkan aku yg mmg sedia susah ni .

ptg nnti aku nk running plak ke second klas aku coz dah byk kali kitorang planning nk wat jamuan skit tp msti x jd, last2 kitorang wat la jgk ari ni coz aku kesian kat bebudak tu ( budak klas aku) kumpul jer duit klas tp x wat ape2 .

aku ska dgn diorang coz diorang ni jnis mndgr ckp , mklum la aku kan senior dr diorang sume sooo kebanyakan diorang hormat la aku . tp wlupun aku senior tp aku x tunjukkan kuasa senior aku , ye la bg aku utk ape? kan , aku pun student jgk cam diorang so x der beza pun.

No comments:

Post a Comment