Tuesday, May 11, 2010

dah ok sikit

hai korang slamat ptg sume , ptg ni aku rsa ok cikit laaa dr pg td , korang tau x lps jer aku tulis entry pg td aku trus jer gi second klas aku coz nk rehat kat sna . kat sna ader rest room , uish korang ni jgn la fikir yg bebukan pulak mksud aku bilik rehat la bukan nyer tndas . ye ye ye aku tau la kalo kat hotel prkataan rest room tu dipanggil tndas but dlm entry aku skrang ni prkataan tu aku mksud kan bilik rehat , hurmmm aku ltak2 jer kpala aku yg sedia sakit ni trus lena ... aku sedar2 jam dah kul 3 ptg uish lama tuuuu aku tido mmg tul pg td mmg aku rerasa cam x larat langsung . lps bngun tu aku sesaje sembang dgn cikgu aku coz nk hilangkn mamai tido .

Tengah kusyuk sembang tetiba ketua budk brjwtan masuk kat klas aku , ooooooooo rerupenyer dia nk bgtau ari ni dpt elaun. yeyeyeye dgn elaun nih dpt gak aku nk byr duit baju laaa , duit tudung laaa & memacam lg laaaa nasib baik dpt cpt kalo x.............. maunyer azab gak aku xder duit .

my family ader laaaa bg pocket money ckit tp x byk laaaa , bulan ni mmg byk giler prkra yg aku harus langsaikan hurmmmmmm kekadang cam penat gak pun ader mau nyer x coz kalo ader duit dlm tgn jer msti byk prkara yg prlu dibyr laaa huh! nasib bdn ..............

pas dpt elaun tu aku trus blik bilik dgn my member afi , hurmmm on the way nk balik brtembung dgn ader sorang kakak tu my junior laaa kwn si afi ni hurmmm diorang beborak la ttg training catur . Pada mulanyer aku just jd pndgr setia jer then aku dgr diorang mengeluh coz c der tmpat nk training catur coz stahu aku kalo nk main catur ni msti kena ader tmpat yg sunyi dan sepi soooo aku pun dgn rela ati pun tawarkan bilik aku tuk diorang trainig coz menurut dr yg diorang ckp , game utk catur jatuh pd ari ahad ni soooo bila aku dgr cam kesian kat diorang sooo thats why laaa aku brani tawarkan bilik aku tuk jd tmpat trainig diorang alaaa utk mnggu ni jer pun bkn nyer slalu . then diorang pun stuju bebila last minit kakak tuh cancel lak coz dier kata sakit kepala & selsema aku pun cam pelik laaa coz msa dier sembang dgn aku td nmpk cam ok jer aku tgk but aku just forget jer laaaa .

pukul 6.30 ptg aku cam bese laaa gi mkn mlm kat cafe , hurmmmm tgh syok2 mkn sambil tgk tv citer admmya , tetiba aku tgk ader pnggan bru jer letk kat tepi aku , aku pun dongak laa ke ats cikit coz nk tgk sape punyer nasi tuh , uishhhhh menci nyer aku tgk muka cipan tu , korang tau tak dier dgn slamber rock & tnpa rsa brsalah & malu trus dok kat ats krusi sebelah aku ....... for u all information praturan kat sini lelaki & pompuan mmg x leh mkn 1 meja soooo aku rsa si cipan tu pun dh tau praturan trsebut but dier sj jer nk langgar laaa kekonon nyer bla dier dok sblh aku tuh dgn harapan aku bleh laaa ingtkan dier ttg praturan trsebut uishhhh pleaseeeeee laaaa nk tgk muka dier yg ala2 cipan tu pun aku dh x sanggup cam nk trmuntah jer ini kan plak nak aku tgur dier yg cam pekak badak tu .... lma gak laaa dier dok kat situ then dier pun dah cam agk2 bengang dgn aku yg mmg tak pedulikan kehadiran dier kat situ yer laaa aku wat dier cam x wujud jer kat sebelh aku . bg aku , aku harus wat cam tuh sebab dulu aku prnh tegur dier ttg prkra yg sama but msa tuh dier bkn dok kat sebelah aku tp dier dok dgn aweks dier ... msa tu sbg senior aku brhak tegur dier then dier bleh wat klakar tahap badak sumbu plak , dgn harapan bla dier wat cam tuh aku bleh ketawa tahap pecah perut laaaa kekonon nyer laaa tuh .

bg aku kalo aku dh tegur skali then dier wat lg dgn kesalahan yg sma , aku x kan tegur dah coz bg aku dier dah besar & bleh fikir sndiri sooooooo x prlu utk aku or org lain utk ingtkan slalu soooo jln yg trbaik tlg laaa ubh sikap ko ( merujuk cipan) yg mmg sedia buruk tuh kalo ko nk org trime & brkwn dgn ko . sendiri mau ingt laaaa bro

No comments:

Post a Comment