Sunday, May 2, 2010

ape ader pada nama ?

hurmmmm korang nak tau x stiap nama manusia msti ada mkna yg tersirat & trsurat hurmmm kebiasaannya nama ni mmpengaruhi watak , & pntu rezeki seseorng hurmmm trpulang la pd korang same ader nk prcya or x but that's my opinion jer pd mulanya aku pun kurang prcaya jgk kat prkara ni sbnrnye, but bila aku kaji sndiri nama aku dan aku lihat kehidupn melalui my perspektif aku sndiri bru la aku prcya .... hurmmm cam name aku ader brkaitan dgn rezeki mksud aku mksud nama aku laaaa ader brkaitan dgn rezeki bila aku fkr2 balik hurmmm btl gak mmg ''rezeki aku murah'' slame ni aku x prasan pun but slame ni pun aku ingt nama aku x der mksud but one day aku menggatal tgn dok godek2 internet smbil cri nama2 islam sooo bru la aku prcya nama aku mmg ader mksud cma aku jer yg x prasan maybe msa mak & abah aku dok sibuk cri nama yg sesuai tuk aku they all just ubah sikit jer hrf dlm nama aku tu yg mmbuatkn aku pening cri mksud nama aku sndiri slps di kaji bru la aku tau nama aku mmg ader mksud trime kasih pd mak & abah coz bri nama yg baik2 pd girl .... '' jasamu x dpt ku balas walau dgn segunung emas skalipun '' dan buat pengetahuan korang kedua2 mak & abah aku telah kembali ke rahmatullah....

No comments:

Post a Comment