Saturday, May 8, 2010

my ''tok guru'' dah nak blah

slamt malam sume , haiiiii korang sihat ker ? cedihnyer dh nk abis cti ropenyer , cam mls lak nk balik .... tp x bleh la plak aku ikutkan prasaan mls tuh coz nk or tak aku trpksa mmbalik kan diri yg sedia x nk balik nih coz ader byk lg tugas yg prlu aku bri prhatian ..... hurmmm aku cedih sngt ari ni coz my '' tok guru'' yg slalu tlg aku dlm my studys bakal transfer krja kat tmpat lain uwarrrggghhhh aku x bleh trime............... knape aku slalu jer hdpi situasi cam nih ? bru jer aku slesa study dgn org tuh but tetiba jer dia nk memblahkan diri dier yg bakal blah tuh ......

yg paling aku trkilan skali dier langsung x online & dah 4 ari dier x up date dier nyer blog cam ne aku nk berhubg dgn dier ? hah ! aper dier ? call dier ? mmg bleh, but tu mrupakan jln terakhir utk aku gna sekirnyer aku x dpt brhubung dgn dier dlm msa trdkat nih , bkn nyer ape aku slesa mntak bntuan dier bla aku ader mslh dlm my study , sebab aper? dier akn ajr aku smpai aku fhn & kalo aku trlpas aper2 isi2 pnting dier dgn senang ati akn ulang balik smpai aku ''dapat'' isi2 yg aku trlpas td, susah tuuuu nk dpt ''tok guru'' yg sesabar dier utk mlayan krenah aku yg ntah aper2 nih coz kekadang aku nih cam blur2 pun ader gak .....

korang jgn laaa salah fhm plak aku baik dgn dier pun pasal my study jer.... bkn psl '' ader'' ape2 dgn dier , uuuuiiishhh jgn sesekali dibuat pasal, kang dri elok2 dier nk tolong aku lngsung dier x nk tolong kang haaaaaaaaa sape yg susah? akuuuuuu jugak . But aku mmg TAK DER ape2 prasaan kat dier, aku anggap dier cam my tutor jer coz cara dier bg guide for my studys mmg menarik prhatian aku , sooooo x salah laaa jka aku baik dgn dier kan?

1 comment: