Sunday, May 9, 2010

dah abis cuti

slamat ptg sume , korang dah lunch ker ? aku? aku dah lunch dah alhamdulilah kenyang perut aku , hurmmm ari ni merupakan ari terakhir aku cuti di putrajaya , jap lg aku dh nk balik bangi dah.

hurmmm smbil tggu teksi ni aku luangkan laa sdikit masa aku yg mmg sedia trluang nih utk tulis entry dlm blog nih , skrg nih aku dh cam '' giler '' lak nk tulis dlm blog, kalo sehari x tulis uiiisssshhh mmg rasa x lngkp rutin harian aku nih soooo bg melngkpkn nyer aku pnjam jap internet & laptop my member nih utk tulis blog, dier pun dgn senang ati pun bg pinjam kat aku.

uisshhh bnyk nyer krja nk wat bla balik kang rsa cam mls plak nk wat tugas tuh but kalo mls cam ner pun aku musti gak wat coz aku x ska tgk bilik aku brsepah2 cam tongkang pecah ..... hah? uissshhh dasyat tuuuuuu tp bilik aku x prnh laaaaa bersepah cam tahap tuh oooooooo ok la aku dh nk blah nih babaiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment