Monday, May 24, 2010

berkenalan dgn seseorang

hai alls , slamat pg sume korang dah sarapan ke ? aku mmg x leh sarapan pg , coz nnti sakit perut . korang nak tau tak? td kan msa aku tgh syok2 dgr lgu dr PC aku tetiba aku trdgr pntu sliding door klas cam dibukak org , aku cam bese la toleh ke blakang coz nk tgk siapakah gerangan nyer yg jengok klas aku ni . bla aku toleh jer , ader sorang mamat tgh brdiri kat sebalik pntu klas aku

aku : yer , ader ape?
mamat: x der ape2 saje jer tgk , sorang jer ke?
aku : ader ker awk nmpak org lain ader dlm klas ni slain saya ?
mamat: mna la tau kalo ader yg menyelit kat tepi2 tu ke?
aku : ( bleh than jgk mulut mamat ni ) kalo diorang nak menyelit pun agak2 la, nak selit kat mana dlm klas ni ?
mamat :di celah2 ( dgn muka slamber dan agk2 pepoyo , smbil masuk klas aku )
aku: ( bengong tul mamat ni saje je ko nak kena kan aku ekkk, siap ko jap gi )
mamat : tgh wat pe?
aku: awak nak suruh sy jwb jujur ke biase?
mamat : jwb biase
aku : wat bodo jer ( dah tau aku tgh dgr lgu lg mau tanya eeee betol2 bengong )
mamat: x pyh la nak wat mcam TU kalo dah mmg sedia mcm TU

berdesing telinga aku dgr prkataan yg dimuntahkan dr mulut dier ( mamat ni mmg tak syg mulut , ader yg kena baling tupperware kang )

mamat : ni klas ape ? klas multimedia ke?
aku : x la , ni klas ou ,
mamat : ou tu ape? ( smbil kerut dahi)
aku : one utama hahahahahaha

merah padam muka mamat tu bla aku ckp cam tu , padan muka . kebetulan aku sensorang jer dlm klas msa tu .

mamat tu masih muda lg bru umo 27 , lps sembang dgn dier bru la aku tau rerupenyer mamat ni ader tugas kat tmpat aku blajar ni tp bukan la staff sini . mamat ni kirenyer mix la jgk (m+p = MP (mamat poyo hahahaha), tp dier fasih la bahasa mlayu

masa aku borak dgn dier kan, aku dpt kesimpulan mamat ni sememang nyer poyo soooooooo aku gelar dier dgn nama '' mamat prasan hensem ''
(MPH) mka dier sememang nyer hensem ( aku susah nak puji org ) tp kalo dah dier ska membangga kan diri dier yg mmg x bgus tu soooooooo tu yg membuatkan aku menyampah .

No comments:

Post a Comment