Saturday, May 15, 2010

game

hai tentawan ... slamat malm sume korang dah dinner ke? aku ? aku mmg slalu jarang dinner coz diet la kekonon nyer ( bdn dah cekeding cam ni ader ati nak diet hahahahahahah) pg td aku bngun jam 6.45 pg uish awl giler aku bngun , mmg la awl coz aku plan jap gi nk gi tgk game volleyball di kompleks sukan kat tmpt my study ni tp sblm tu aku kena kemas bilik aku coz smlm mmg x sempat nk kms mklum la smalam aku gi shopping complex x hengat nyer aku melalak , sbnrnyer gi melalak tu bkn la main objective nyer tu just sampingan jer then balik pun dah lewat hurmmm jauh skali nk kemas bilik , tu la aku wat ari ni gak .

ok2 berbalik kpd main topic today ok , lps kemas bilik & brsiap agk2 dlm kul 11 jgk la bru aku turun kompleks sukan time tu aku gi sensorang jer coz geng2 aku sume dah ader kat sana coz td aku yg suruh diorang gi dulu . korang tau x ? hah ! x tau ? yer la aku nk criter la ni , isshhh korang ni wat lawak tahap bengong lak , on the way aku jln gi kompleks sukan tu aku terserempak dgn '' seseorang'' wow best nyer ..... dier naik kereta then aku jln kaki jer , mule nyer aku dh prasan ader kreta kat blakang aku bila aku toleh x prasan lg bla skali lg aku toleh & smbil mata aku mnjeling no plat kete dier bru aku prasaan rupe2nyer ''mamat'' ni aku senyum dier pun senyum. ow rasa cam nak gugur my heart pun ader gak msa tu heheheheheh (lelebih plak aku ni kan) .

'' ehhh mamat ni x nak park kete kat dpn ni ke ?'' oooooo rerupenyer dier x nk kete dier pns sbb tu la dier parking kat blakang kompleks ni hurmmmm bijak gak mamat ni ekkkkkkk .....

pas tersrempak dgn dier aku trus masuk kompleks sukan tu then duduk dgn geng2 aku sblum tu smpat lg aku bli nasi lemak dgn air coz perut aku dh berkeroncong tahap zapin & berentak shufle tuuuu xtahan aku , aku dok kat dlam tu smpai jam 3 ptg sbnrnye aku nk tggu member aku yg dh lma x jmpa but harapan aku hmpa coz dier x dtg tp nasib baik dier x brjnji dgn aku kalo dier dh jnji then x dtg harus aku marah & mengamuk coz aku x ska org yg x tepati jnji . balik2 jer aku trus tido, rsa cam letih sesangt padahal aku just jd penonton jer .

No comments:

Post a Comment