Wednesday, May 5, 2010

nyampah

hurmmmm ari ni brmula la tetugas beberapa org yg terpilih utk menyandang beberapa jawatan wat ari pertamanyer , aku dh agk dah msti ader nyer bebudak yg brjwtan yg agk2 pepoyo sendirian berhad tuh yg kekonon nk tnjuk bgus la yg dier tu ader jwtn ... weiiiiii mangkuk , ko sdr x diri ko tu pun just student jerrrrr soooooo x pyh laaa nk brlagak sngt , jgn fikir diri ko tu bgus yerrr ader rmai lg orng yg bgus lg dr ko .

cam situasi tghari td , aku cam bese laaa msa ambik mknan td aku senyum la ader kat sorang bdk ader jwatan tu.... ekkkk eeelllleeeehhhh x snyum lngsung, cam bebagus ader jwatan . nyampah aku ...

aku pun cam pelik ekkk , knape org ader jwtan msti nyer pepoyo? .... x bleh ker x jd pepoyo cam bgus laaaaa plakkk.... kalo dh diri tu student , student jgk la, x pyh la weeeiiii nk brlagak

korang jgn la salah faham plak , aku buknnyer anti dgn org yg ader jwtan but its my opinion la , kalo ko berpangkat tinggi skalipun kalo x reti nk hormtkan diri sndiri soooo jgn salah kan org lain la kalo x hormat kan ko, sbb ko tu yg tunjukkan prangai buruk ko yg mmg sedia buruk tu sooo nk wat cam ne? sndiri mau ingt laaa ....

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete