Tuesday, May 11, 2010

kena sengat

slamat pg sume , korang dh sarapan ke ? ari ni bdn aku kurang sihat laaa coz kaki aku bru jer kena sengat ...... adoyaiiii sakit nyer cam nak demam pun ader gak

citernyer brlaku pepg td cam bese aku bru lps mndi then msa on the way msuk ke blik , aku rsa cam ader sesakit jer kat bhgian kaki nih , bla aku tgk jer cam nk termelompat pun ader gak , kena sengat ape? biar laaa aku sorang jer tauuuu tp mmg skit giler babai , skrang ni pun aku dah rsa bdn aku lemah , kpale saakit , bhgian kaki aku ni pun cam berdenyut2 jer .

adoyai ....... byk giler pnyakit timpa aku skrng nih , dah laaa bdn aku yg kena gegatal ala2 ruam blom baik lg , nih dh timbul lg 1 pnyakit .... bukan la aku nk merungut but sbg manusia kekadang aku rsa trbeban gak dgn benda2 mcm nih .... ok laaaa aku kurang mood laaa ari ni , tgk laaaa kalo ptg nih aku rsa cam dah sihat nnti aku tulis entry bru ekkk babaiiiiii

No comments:

Post a Comment